Am auzit de Ivatherm acum cativa ani, era un interviu la tv cu o tipa(Dr. Rucsandra Hurezeanu ) care mi-a parut interesanta, nu ii dadeam sanse sa razbata in lumea cosmeticelor, avand concurenta destul de mare cu brandurile recunoscute de ani de zile. M-am inselat. Ea e in continuare pe baricade si mereu in contact cu pacientii, cu oamenii, cu vremurile. Si citesc pe chipul ei, calitatea produselor, pentru ca tenul ei, pielea ei arata impecabil.
Vizitand Baile Herculane acum vreo 10 ani, mi-am dat seama ca Ivatherm are un potential enorm de a castiga teren, trebuie doar ca oamenii sa aleaga ce e natural, sa deschida ochii …. 🙂 pare simplu nu? Apa de acolo e super buna, am baut enorm de mult cat am stat acolo si cand m-am reintors o cautam prin magazine.
Nu ma pricep la cifre, estimari, stiu doar ca in farmacii compania de cosmetice e prezenta, preturile sunt destul de mari, comparativ cu puterea salariului dar si calitatea este pe masura.
Acum Ivatherm incearca sa se apropie si mai mult de oameni, de sentimente si va reusi sa cladeasca o relatie de incredere si respect cu cei care vor descoperi produsele.
“Împreună cu 100 de trenderiţe bloggeriţe vom încerca produsele Ivatherm şi vom povesti despre câte lucruri putem împărţi cu femeile din viaţa noastră.
Va rog sa intrati pe situl companiei si sa cititi detaliile, nu sunt pasi grei de facut, trebuie doar putin timp sa aveti la dispozitie.
Sansa finala e de a castiga un Beauty Box cu produse IVATHERM pentru tine si o persoana draga tie.
“De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Ivatherm?
- Pentru că tu poţi fi una dintre primele 100 de trenderiţe care are ocazia să încerce şi să povestească despre produsele Ivatherm împreună cu o femeie dragă
- Pentru că părerea ta contează şi va fi luată în considerare de Ivatherm
- Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi prin feedback-ul pe care ni-l oferi
- Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
- Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
- Pentru că participarea este gratuită. ”
Stiu ca nu ma pricep la cuvinte mestesugite, de accea am apelat la cuvintele luate de pe site, insa ideea de baza e mai sus si daca sunteti macar curioase despre cum sunt produsele, asa cum sunt eu, va invit sa va inscrieti.
Mult succes!!